F20 - Handlingar från arbetsgruppen för utredning av avtalsförhållanden inom Viksjö
Plats
C 9:1:5
|
Anmärkning
Serien i arkivbox.
Arbetsgruppen tillsattes av kommunstyrelsen den 28 oktober 1975. Man beslutade att välja fastighetsdirektör G J till sekreterare och att remittera ärendet till fastighetsnämnden, byggnadsnämnden och tekniska nämnden för att de skulle yttra sig över frågan om kommunen skulle överta fastigheterna Viksjö 3:1 och Viksjö 3:8.
Arbetsgruppen höll sitt första möte den 18 november 1975. Fram till den 20 februari 1976 fördes endast minnesanteckningar , därefter fördes protokoll. Den 3 februari 1976 § 52 beslutade kommunstyrelsen att arbetsgruppen skulle fullfölja utredningsuppdraget och att man skulle tillsätta en projektgrupp, som skulle biträda arbetsgruppen.
Ärendet har kommunstyrelsens ärendebeteckning 589/75 030.230. Arbetsgruppen höll sitt sista sammanträde den 10 november 1976 då slutrapport lämnades
Historik av arkivarie Stina Hållnissa 1986
|